Albo kiedy po trzynastu latach od wprowadzenia udaje Ci się wywalczyć od spółdzielni parking podz... znaczy rowerownię :D i to z normalnymi stojakami (bo myśleli o wyrwikółkach). I zostajesz jej pierwszym użytkownikiem xd @rower#rower
Po przejrzeniu w ciągu ostatnich kilku dni pierdyliona zdjęć i filmików opon rowerowych nie mogę nie zapytać: Co się stało z zasadą, że logo na oponie ustawia się w linii z wentylem? Czy tylko mi przeszkadza inne ustawianie?
@LukaszHorodecki@rower bo to raczej nic przydatnego, przy wyciąganiu dętki nie trzeba w ogóle zmieniać pozycji opony. Logo nad wentylem to raczej symbol, mrugniecie okiem od kogoś komu na tym zależy do kogoś kto to zauważy, że mu zależy i to zauważa.
Niestety, kolejna akcja polaryzacji miedsy rowerzystami a kierowcami. W zasadzie.... To między pieszymi a kierowcami, bo mowa o dzieciach z rodzicami, co przelatują po przejściu dla pieszych.
@tloluvin@rower z tym trybem god mode to sie w zupełnosci zgadzam.
chociaz, jak byłem w gdańsku ostatnio (ultratrip) to mając zielone światło na przejezdzie, cięzarówka z mojej lewej strony chciała mnie rozjechać... niesmiertelna zasada ograniczonego zaufania zadziałałą
@bobiko@rower młodszy syn ma niecałe 9 lat i zwykle schodzimy z wyjątkiem osiedlowych małoruchliwych uliczek. I chyba tak pozostanie. Bo gdybym przejeżdżał zawsze musiałbym go za rok, jak skończy 10 lat oduczyć 🙂
Starfield's second update fixes infinite money puddles, but not flying cities.
I've read several comments here and elsewhere that Bethesda's Starfield is "a mile-wide but deep as a puddle", or variations on that theme. Said commenters might be tickled to know that there is, in fact, a puddle in the game's Akila City that contains infinite loot: by dint of peering into it, you'll magically gain access to a nearby store's inventory. Strip the shelves, then wait a day or two, and you'll be able to do so again, forever and ever. Or at least, that was the case till this week's Starfield patch, a small update consisting of exactly ten bulletpoints, including one that tackles "an issue that allowed for a vendor's full inventory to be accessible". Boo! Time to go looking for another convenient in-game metaphor, I guess. Perhaps there's something incredibly clever you can say about all the flying cities.