@Emill1984 - patrząc na to, co wyprawia FIFA, utwierdzam się w przekonaniu, że nie warto oglądać piłki nożnej w TV, bo jeśli instytucja na najwyższym szczeblu jest tak ewidentnie skorumpowana, to każdy mecz może być sprzedany.
@Emill1984 - co nie zmienia faktu, że wpis wygląda jak posty po przejęciu konta :D
Co do metadanych, to inna sprawa. To już któryś Twój post, który opiera się na założeniu, że ludziom wyświetlają się podglądy linków, a który bez tego podglądu (lub kliknięciu w linka) jest niezrozumiały.
@Emill1984 - niestety, ludzie mówiące takie komentarze nie mają lub nie pamiętają żadnych traumatycznych doświadczeń.
Jeden z najlepszych w moim życiu koncertów na jakich byłem, to był koncert Perfektu w 97, zaraz po powodzi.
W czasie okupacji hitlerowskiej w getcie warszawskim robiono spektakle teatralne, kabarety, balet, koncety, itp. Wystarczy przypomnieć sobie film "Zakazane piosenki".
@emill1984 - ja i tak uważam, że mapa w Cyberpunku była za duża. Tzn. ewidentnie była przygotowana pod albo większą liczbę zadań niż ostatecznie ich zostało, albo od razu szykowali ją na dodatki... albo obie wersje :D
Ja ogrywałem Cyberpunka chyba z pół roku od wyjścia i jeszcze wtedy miał problemy, które moim zdaniem powinny go dyskwalifikować. Natomiast fabularnie jako całość i pod kątem zadań pobocznych oraz pewnej dojrzałości fabuły - to był i jest sztos!
Przy czym jest jedna cecha wspólna obu gier, ale w Starfield doprowadzono ją do zdecydowanej przesady. W obu tytułach było sporo zadań, które ewidentnie były tworzone jako bardziej rozbudowane. Przy czym o ile w Cyberpunku to były wyjątki, w Starfield trudno znaleźć takie zadanie, które byłoby kompletne od początku do końca :D
@emill1984 - myślę, że to nie do końca sprawiedliwe porównanie dla Starfielda.
Oceniam na podstawie gry na konsolę, nie śledziłem problemów na PC, natomiast wydaje mi się, że technicznie Starfield nie ma aż takich problemów, jakie miał Cyberpunk.
Moim zdaniem największą bolączką tej gry jest bardzo słaby scenariusz i jego wdrożenie oraz kilka decyzji dotyczących gameplay'u, które nie wynikają z ograniczeń technicznych.