Maxxie

@Maxxie@lemmy.blahaj.zone

Profil ze zdalnego serwera może być niekompletny. Zobacz więcej na oryginalnej instancji.

Maxxie,

I imagine the alternative way to combat kernel-level cheats would be asking player for all his game state data, validating it on a server?

Wouldn’t work on peer-to-peer and you’d have to do a bunch of unnecessary compute(recalculating every tick if player-generated data is possible according to game rules) but its the only way I can think of.

Maxxie,

Don’t tell the client what’s going on outside its vision, I suppose? Add a small buffer to compensate for latency, so wall hack would be more of a “corner hack”.

Maxxie,

True, can’t think of how would you combat a cleverly written aim-bot.

  • Wszystkie
  • Subskrybowane
  • Moderowane
  • Ulubione
  • Gaming
  • rowery
  • Psychologia
  • Blogi
  • muzyka
  • nauka
  • FromSilesiaToPolesia
  • niusy
  • Spoleczenstwo
  • lieratura
  • slask
  • tech
  • giereczkowo
  • sport
  • test1
  • informasi
  • ERP
  • fediversum
  • motoryzacja
  • Technologia
  • esport
  • krakow
  • antywykop
  • Cyfryzacja
  • Pozytywnie
  • zebynieucieklo
  • kino
  • warnersteve
  • Wszystkie magazyny