Esport w obliczu zmian - czy branża zmierza w dobrym kierunku?

Analitycy rynkowi informują, że branża esportowa wciąż rośnie i do 2029 roku jej wartość osiągnie 5,17 miliarda dolarów. Jednak z perspektywy obserwatora sceny Counter-Strike 2, League of Legends, Starcrafta 2 czy nawet Overwatcha można odnieść wrażenie, że wszystko to zaczyna zmierzać w dość dziwnym kierunku, nie do końca zgodnym z tym, czego spodziewaliśmy się jeszcze kilka lat temu. Na ostatniej prostej przed play-offami IEM Katowice w Spodku przyjrzyjmy się najciekawszym moim zdaniem zmianom.

lukem,
@lukem@wspanialy.eu avatar

@Emill1984 @emill1984 Powiem tyle: smutno czytać o braku StarCrafta na IEM.

SceNtriC,
@SceNtriC@101010.pl avatar

@Emill1984 @emill1984 Właśnie ostatnio sobie dumałem o tym i też wydawało mi się, że po boomie e-sportowym, jaki miał miejsce przed i w trakcie pandemii, teraz tak jakby to - jakby to powiedział Książulo o frytkach - skapceniało. Tylko nie byłem pewien, czy to kwestia mojego braku czasu oraz chęci i po prostu nie śledzę zmian, czy po prostu faktycznie coś się zepsuło.

@esport

emill1984,
!deleted130 avatar

@SceNtriC no to mamy podobne odczucia i jak widzisz, moim zdaniem - zepsulo sie, widac ciecia, oszczednosci, wszystko to poszlo w jakas dziwna strone

btw. skapcanialo to ulubione okreslenie Wojka 😂

@esport

SceNtriC,
@SceNtriC@101010.pl avatar

@emill1984 Właśnie oglądałem nowy film Książula (jeszcze bez Wojka) i tam częstotliwość "skapceniałych" też jest całkiem pokaźna :)

  • Wszystkie
  • Subskrybowane
  • Moderowane
  • Ulubione
  • esport
  • rowery
  • NomadOffgrid
  • Technologia
  • FromSilesiaToPolesia
  • niusy
  • muzyka
  • informasi
  • Cyfryzacja
  • krakow
  • Spoleczenstwo
  • lieratura
  • test1
  • Blogi
  • tech
  • ERP
  • slask
  • kino
  • fediversum
  • giereczkowo
  • nauka
  • motoryzacja
  • Pozytywnie
  • sport
  • retro
  • Gaming
  • shophiajons
  • warnersteve
  • Wszystkie magazyny