grałem w zamkniętą betę i nie wróżę tej grze sukcesu. musieliby sporo dodać i rozbudować chociazby to zeby zejscie na ląd nie ograniczalo się do zmiany skina i wzięcia questu. A wyplynecie na morze do strzelania z armat do innych statkow bądz rekinów. i tyle.
Według opisu ze strony Microsoftu (…xbox.com/…/cloud-gaming-tested-controllers) chyba powinno, bo przecież pad do X360 to “Official Xbox (manufactured by Microsoft specifically for gaming with Xbox).”
właśnie widziałem to, ale wydaje mi się, że według ich nomenklatury, “Xbox Wireless Controller” dotyczy konkretnie kontrolera od najnowszego xboxa.
obecnie gram na telefonie z padem PG9167, który działa świetnie na xcloud na androidzie, działał też ze Stadią na PC, ale niestety xCloud na windowsie go nie akceptuje :(, mimo że Windows go rozpoznaje jako pełnoprawny kontroler i każda inna gra instalowana lokalnie nie ma znim problemu
Jest napisane w tekście, że cały zespół developerski wiedział, że wypuszczenie gry na Steamie będzie się wiązało z review-bombingiem, a CEO się tym nie przejął. Skutek tego jest taki, że Overwatch 2 ma jedną z najniższych ocen w historii Steama, a to nie może być dobre dla gry, zwłaszcza takiej głośnej i tak dużego studia.
Niskie oceny zniechęcają graczy do gry, bez graczy nie ma rozwoju gry, zysków, etc. A skoro Overwatch będzie sobie kiepsko radził, to po co grę utrzymywać?
Miałem okazję trochę pograć i pewnie wielu osobom może się podobać, ale jak dla mnie usunęli to za co lubiłem Battlefield. Gra poszła bardzo w stronę COD/PUBG, już sam interfejs mnie drażni, ale przede wszystkim na ile jestem w stanie to określić - odszedł tryb “hardcore” czyli taki w którym nie było żadnych magicznych podświetleń przeciwników czy swoich, friendly fire był oczywistością i nie dało się przeżyć serii przez łeb, chyba że wyjątkowym szczęściem. Dawniej był to jakiś poziom pośredni pomiędzy powiedzmy Counterem a Armą, z akcentem z dodatkowymi elementami masowości, dużych map i pojazdów - i to się dobrze sprawdzało. Nie potrzebuję przesadnie poważnego mil-sima, ale wolałbym, żeby celny strzał w głowę nie powodował, że ktoś zaczyna na zmianę skakać w kółko i wykonywać ślizgi jako skuteczną obronę przed kolejnym trafieniem. Patrząc na żałosną listę, zazwyczaj pustych, serwerów z alternatywnymi ustawieniami mam wrażenie, że nie tylko mnie obecna wersja odstręcza i niepotrzebnie zabito coś, co przez długi czas trzymało graczy na poprzedniej wersji.
Cały heretic był całkiem marny :D raz chciałem zrobić do niego mapę, która byłaby bardziej interesująca niż oryginalne, i odkryłem że cała gra (licząca w ww. wersji rozszerzonej ~45 poziomów) ma poniżej 100 tekstur, więc brak zróżnicowania nie dziwi. Przy Hexenie państwo z raven się trochę odkuli jeśli chodzi o design wizualny poziomów, chociaż ta gra z kolei ma swoje własne problemy.
Ogólnie zawsze gra wydawała mi się cienka, mniej satysfakcjonująca od Dooma, pomimo tego że settingi fantasy lubię o wiele bardziej niż SF. Mam swoją teorię, że to wina kiepskiej jakości dźwięków, które są ciche, przytłumione i brak im “impetu”.
Na Pograne piszemy o grach, mamy teraz okres wielu promocji i przecen, postanowiliśmy zasugerować, jakie nam gry przypadły do gustu. Nie jest to żadna reklama, nic z tego nie mamy. Dość regularnie szykujemy poradniki, jakie gry z Game Passa / PS Plusa wybrać, a przy okazji dużych promocji zdarza się i tak, że przygotowujemy swoje polecajki.
O ile dobrze pamiętam, to jest taka społeczność na szmerze. To chyba już o krok o “ewangelizacji” i treści w stylu “Niedzieli”. Moim zdaniem w internecie jest już naprawdę cała masa religijnych i libkowych bredni, nie potrzeba tym zaśmiecać szmeru. Za to treści lewicowych – no cóż, niespecjalnie dużo.
pograne.eu
Gorące