kszeslaw,

Cały heretic był całkiem marny :D raz chciałem zrobić do niego mapę, która byłaby bardziej interesująca niż oryginalne, i odkryłem że cała gra (licząca w ww. wersji rozszerzonej ~45 poziomów) ma poniżej 100 tekstur, więc brak zróżnicowania nie dziwi. Przy Hexenie państwo z raven się trochę odkuli jeśli chodzi o design wizualny poziomów, chociaż ta gra z kolei ma swoje własne problemy.

Ogólnie zawsze gra wydawała mi się cienka, mniej satysfakcjonująca od Dooma, pomimo tego że settingi fantasy lubię o wiele bardziej niż SF. Mam swoją teorię, że to wina kiepskiej jakości dźwięków, które są ciche, przytłumione i brak im “impetu”.

  • Wszystkie
  • Subskrybowane
  • Moderowane
  • Ulubione
  • Spoleczenstwo
  • rowery
  • esport
  • Pozytywnie
  • krakow
  • giereczkowo
  • gry@szmer.info
  • Blogi
  • tech
  • niusy
  • sport
  • lieratura
  • Cyfryzacja
  • kino
  • muzyka
  • LGBTQIAP
  • opowiadania
  • slask
  • Psychologia
  • motoryzacja
  • turystyka
  • MiddleEast
  • fediversum
  • zebynieucieklo
  • test1
  • Archiwum
  • FromSilesiaToPolesia
  • NomadOffgrid
  • m0biTech
  • Wszystkie magazyny