kszeslaw,

Cały heretic był całkiem marny :D raz chciałem zrobić do niego mapę, która byłaby bardziej interesująca niż oryginalne, i odkryłem że cała gra (licząca w ww. wersji rozszerzonej ~45 poziomów) ma poniżej 100 tekstur, więc brak zróżnicowania nie dziwi. Przy Hexenie państwo z raven się trochę odkuli jeśli chodzi o design wizualny poziomów, chociaż ta gra z kolei ma swoje własne problemy.

Ogólnie zawsze gra wydawała mi się cienka, mniej satysfakcjonująca od Dooma, pomimo tego że settingi fantasy lubię o wiele bardziej niż SF. Mam swoją teorię, że to wina kiepskiej jakości dźwięków, które są ciche, przytłumione i brak im “impetu”.

  • Wszystkie
  • Subskrybowane
  • Moderowane
  • Ulubione
  • test1
  • Blogi
  • muzyka
  • Spoleczenstwo
  • fediversum
  • krakow
  • FromSilesiaToPolesia
  • rowery
  • Technologia
  • slask
  • lieratura
  • informasi
  • gry@szmer.info
  • retro
  • sport
  • nauka
  • Gaming
  • esport
  • Psychologia
  • Pozytywnie
  • motoryzacja
  • niusy
  • tech
  • giereczkowo
  • ERP
  • antywykop
  • Cyfryzacja
  • zebynieucieklo
  • warnersteve
  • Wszystkie magazyny