gramynamacu,
@gramynamacu@mastodon.social avatar

@emill1984 gry usługi i ciężka monetyzacja ma swoje uzasadnienie, pod warunkiem, ze nie rozlewa się na cała branże. Taki Fortnite czy Genshin Impact to gry f2p, wiec rozumiem, ze z czegoś trzeba zasoby i ludzi opłacić.

Rakiem jest wpychanie monetyzacji dosłownie wszędzie (jak w EA 🤮).

Co zaś do początku - studia nie chcą. Studia muszą. Rynek gier zrobił się w ostatnich latach na tyle intratny, ze pasje powoli zastępują arkusze kalkulacyjne.

  • Wszystkie
  • Subskrybowane
  • Moderowane
  • Ulubione
  • Spoleczenstwo
  • rowery
  • esport
  • Pozytywnie
  • krakow
  • giereczkowo
  • Blogi
  • tech
  • niusy
  • sport
  • lieratura
  • Cyfryzacja
  • kino
  • muzyka
  • LGBTQIAP
  • opowiadania
  • slask
  • Psychologia
  • motoryzacja
  • turystyka
  • MiddleEast
  • fediversum
  • zebynieucieklo
  • test1
  • Archiwum
  • gry@karab.in
  • FromSilesiaToPolesia
  • NomadOffgrid
  • m0biTech
  • Wszystkie magazyny