Pxtl,
@Pxtl@lemmy.ca avatar

I’d wager technical debt is the reason. It’s no secret that Bethesda’s engine is bad. Bad code makes it harder to do bug-fixes, because it’s harder to find the root cause of things and the risks of having accidental side-effects is far higher. There’s only so many hacks and emergency fixes you can slap into a codebase before it becomes a house of cards that collapses if you breathe on it the wrong way.

  • Wszystkie
  • Subskrybowane
  • Moderowane
  • Ulubione
  • Spoleczenstwo
  • giereczkowo
  • niusy
  • Pozytywnie
  • Blogi
  • sport
  • lieratura
  • esport
  • Cyfryzacja
  • rowery
  • kino
  • muzyka
  • LGBTQIAP
  • opowiadania
  • slask
  • Psychologia
  • motoryzacja
  • turystyka
  • MiddleEast
  • krakow
  • fediversum
  • zebynieucieklo
  • test1
  • Archiwum
  • FromSilesiaToPolesia
  • NomadOffgrid
  • games@sh.itjust.works
  • m0biTech
  • goranko
  • Wszystkie magazyny