gry

Magazyn ze zdalnego serwera może być niekompletny. Zobacz więcej na oryginalnej instancji.

zbych, w GTA 6 pojawi się jesienią 2025, a GTA V bije kolejne rekordy sprzedaży! | Pograne
@zbych@szmer.info avatar

200 000 000 sprzedanych kopii?!? Nie sądziłem, że sprzedaż gier liczona bywa w takiej skali.

harcesz,
!deleted269 avatar

Ja miałem moment, kiedy zalogowałem się na jakąś głupią strzelankę, która chwaliła się, że jednocześnie grają teraz dziesiątki milionów ludzi. Ta skala jest przytłaczająca. Tłumaczy, dla czego to bardziej wartościowy rynek niż filmy, ale też jak tak skutecznie “spacyfikowano” potężną część populacji. Eskapizm w formie dostarczającej stymulacji jakiej kto zapragnie.

dj1936,
!deleted2556 avatar

Dobrze napisane!

BeardedBlaze, w Helldivers 2 – dlaczego gra nie otrzyma nigdy trybu PvP?
@BeardedBlaze@lemmy.world avatar

I dobrze

xele, w House Flipper 2 – recenzja (PC). Renowacje domów śnią mi się po nocach
@xele@szmer.info avatar

symulator rynkowej patologii

kszeslaw, w Jak duże są emisje CO2 z gier? Żarówka w grze zużywa prawdziwy prąd i emituje CO2, ale ciężko określić ile dokładnie

By skomplikować - żarówka, na którą patrzysz, pobiera więcej prądu niż żarówka poza polem widzenia :p

Gutek8134, w Sony zgłosiło nowy patent – dynamicznie dostosowywany poziom trudności.

Oby go nie dostali, bo to nic nowego, używały tego m. in. RE4, czy Homeworld, za to jeśli zostanie im przyznany to przez następne 20 pewnie tego nie zobaczymy, podobnie jak z. systemem Nemezis opatentowanym przez bodajże Warner Bros

harcesz,
!deleted269 avatar

Albo opatentowane minigry w trakcie ładowania gry, które skazały nas na oglądanie statecznego ekranu przez blisko 20 lat.

harcesz, w Metal Slug Tactics - wrażenia z dema. Taktyczne piksele z duszą | Pograne
!deleted269 avatar

Shut up and take my żetony!

Podryban,

miałem podobną reakcję!

dj1936, w Diablo IV: Łupy na nowo - sezon 4 wystartował! | Pograne
!deleted2556 avatar

Ja to nawet w III nigdy nie zagrałem.

MHanak, w W Ghost of Tsushima zagramy bez profilu PSN — dobra decyzja studia i Sony

Nic się nie nauczyli po dramie z helldivers

acetone, w Otwarty dostęp do Destiny 2 - trzy dodatki wraz z bonusami
!deleted621 avatar

Coś się zmieniło że destiny 2 nie jest już darmowa? Bo z tego co pamiętam to za DLC trzeba było płacić.

Podryban,

Podstawowe Destiny 2 jest darmowe już od jakiegoś czasu. Teraz z okazji nadchodzącej premiery Finał Shape na miesiąc kolejne dodatki są dostępne za darmo.

dj1936, w QUIZ: Jak dobrze znasz gry z serii Fallout?
!deleted2556 avatar

W ogóle :(

dj1936, (edited ) w Serial Fallout nie jest tworzony z myślą o graczach, twierdzi reżyser.
!deleted2556 avatar

Dla mnie może i dobrze, bo nigdy nie grałem :P Tylko teraz kogo pytać o to, czy serial jest wart obejrzenia?

Podryban,

Obejrzeć samemu. Albo spytać kogoś, kto oglądał. ;)

dj1936,
!deleted2556 avatar

Nie mam odwagi oglądać filmow czy seriali bez wcześniejszego polecenia przez kogos, kogo zdanie cenię. Zbyt wiele razy się zawiodłem i byłem zły na siebie :p

uservoid1, w Polish History up to 1795 in Polish Games and Game Studies

Page 24 of the free pdf sums the whole paper:

We believe there are two main reasons why mediaeval Poland is less inspiring than the PLC to contemporary Polish creatives, both related to the search for an appropriate heritage for the post-1989 Poland. In 1989 Poland abandoned the USSR-dominated Soviet Bloc to embrace Western democracy and capitalism, so it was in need of a new heritage to replace the (post- )Soviet legacy – but it also searched for some degree of its own national identity defined against the universalising pan-European narrative. The Catholic feudalism of mediaeval Poland could not help much, built as it was under German and Czech influence within an analogical panEuropean universalism. The (arguably) exceptional Polish–Lithuanian Commonwealth provides an alternative point of reference, distinguishing Poland from both Eastern and Western neighbours. In the discursive construction of heritage and memory, the PLC heritage was a working solution for nationalist EU-sceptics and multiculturalist EU-enthusiasts alike: the former variant interprets the PLC as an imperial Polish conservative Catholic project, the latter as a joint Polish–Lithuanian–Belarusian–Ukrainian project of an EU-like commonwealth of many cultures and faiths (more about it in Mochocki, Schreiber & Majewski, forthcoming-b). The second reason why the PLC is a more “productive” heritage than mediaeval Poland is its political system: the republican character of its parliamentarism, elective monarchy, and civil liberties is much more relatable for the 20-/21st-century parliamentary democracy than mediaeval dynastic monarchies.

dj1936, w Diablo IV — podsumowanie drugiego sezonu
!deleted2556 avatar

Dzięki. Pograłbym sobie w diablo… :)

Steinsprut, w Kolejne zwolnienia w Embracer Group. Redukcja etatów dotknęła Lost Boys Interactive
!deleted537 avatar

Enshittificacer 😔

sernik, w Tekken 8 z masą ułatwień dostępu dla osób ze ślepotą barw

będzie grany. jakby ktoś lub ktosia szukała towarzystwa do spuszczania sobie wzajemnie wpierdolu to: sernik161 na ps5

  • Wszystkie
  • Subskrybowane
  • Moderowane
  • Ulubione
  • gry@szmer.info
  • test1
  • Spoleczenstwo
  • lieratura
  • muzyka
  • rowery
  • sport
  • Blogi
  • Technologia
  • Pozytywnie
  • nauka
  • FromSilesiaToPolesia
  • fediversum
  • motoryzacja
  • niusy
  • slask
  • informasi
  • Gaming
  • esport
  • Psychologia
  • tech
  • giereczkowo
  • ERP
  • krakow
  • antywykop
  • Cyfryzacja
  • zebynieucieklo
  • kino
  • warnersteve
  • Wszystkie magazyny