ech,

For me it’s not the speed, but the quantity. Docking? Loading screen. Launching off planet? Loading screen. Changing planet? Loading screen. Landing on the same planet? Loading screen. The only solution is to fast travel everywhere in an “immersive” space sim RPG. NMS and Elite:Dangerous have solved this issue. Bethesda needs to get with the times already.

  • Wszystkie
  • Subskrybowane
  • Moderowane
  • Ulubione
  • test1
  • Blogi
  • muzyka
  • Spoleczenstwo
  • fediversum
  • games@sh.itjust.works
  • krakow
  • FromSilesiaToPolesia
  • rowery
  • Technologia
  • slask
  • lieratura
  • informasi
  • retro
  • sport
  • nauka
  • Gaming
  • esport
  • Psychologia
  • Pozytywnie
  • motoryzacja
  • niusy
  • tech
  • giereczkowo
  • ERP
  • antywykop
  • Cyfryzacja
  • zebynieucieklo
  • warnersteve
  • Wszystkie magazyny