Komentarze

Profil ze zdalnego serwera może być niekompletny. Zobacz więcej na oryginalnej instancji.

vintprox, do adventuregames w The biggest "narrative dissonance" in adventure games set in the modern day is the lack of retail stores.
@vintprox@geddit.social avatar

I think it’s a fun idea to explore.

For example, would you take a shortcut and make items appear because you’re fishing them in the pond (which makes pond a source of “outworldly” items), or rather come up with something more creative? The logistics of it can tell the story better than 1000 words on a wall made to push the narrative. Of course, at the same time, you don’t want to make this a main focus to the player, unless it’s an objective.

  • Wszystkie
  • Subskrybowane
  • Moderowane
  • Ulubione
  • giereczkowo
  • rowery
  • Blogi
  • muzyka
  • slask
  • nauka
  • sport
  • Spoleczenstwo
  • lieratura
  • antywykop
  • Psychologia
  • fediversum
  • motoryzacja
  • FromSilesiaToPolesia
  • Technologia
  • test1
  • Cyfryzacja
  • tech
  • Pozytywnie
  • zebynieucieklo
  • krakow
  • niusy
  • esport
  • kino
  • LGBTQIAP
  • opowiadania
  • turystyka
  • MiddleEast
  • Wszystkie magazyny